Nie wszyscy zdają sobie sprawę, jak wielkie efekty…

Nie wszyscy zdają sobie sprawę, jak wielkie efekty potrafi przynieść prosta dieta jabłkowa. Wiele kobiet decyduje się na skorzystanie z dobrodziejstw tego typu odchudzania, warto jednak pamiętać o tym, że należy pozostać ostrożnym i nie odchudzać się w ten sposób dłużej niż przez kilka dni. Jest kilka powodów. Po pierwsze jest to tzw. monodieta – czyli jest to sposób odżywiania się, który opiera się na stosowaniu tylko i wyłącznie jednego składnika. Co prawda jabłka są bardzo zdrowie – są źródłem błonnika, który korzystnie wpływa na trawienie, a także posiadają pektyny i witaminę B oraz E. Jednak stosowanie przez dłuższy czas tego typu diety sprawia, że organizm staje się wycieńczony, ponieważ zaczyna mu brakować składników odżywczych.

Z tego powodu nie powinno się stosować diety jabłkowej dłużej niż tydzień- przez tak krótki czas nie będzie się to wiązało z problemami zdrowotnymi. Do tego typu diety warto się przygotować z odpowiednim wyprzedzeniem. Kilka dni przed godziną zero warto zacząć spożywać lżejsze jedzenie. W trakcie diety należy pić dużo wody – będzie ona pomagała w oczyszczaniu. Warto do wody dodawać odrobinę octu jabłkowego wpływa on bardzo korzystnie na przyśpieszenie przemiany materii. Przez kilka dni powinno się spożywać tylko i wyłącznie jabłka: można je jeść na surowo, po ugotowaniu albo upieczeniu. Jednak ich liczba nie powinna przekraczać wartości 1000 kalorii dziennie – dzięki temu organizm zacznie się oczyszczać, co w konsekwencji może sprawić, że w przeciągu kilku dni schudniemy. Równie ważne jest to, że poza tym mamy szansę zacząć się lepiej czuć.

Komentarze są zamknięte.


Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Kategorie