Przygotowanie się do odchudzania

Odchudzanie zapewne każdemu kojarzy się z głodówką i ciężkimi ćwiczeniami. Już na początku trzeba stwierdzić, że jest to błędna interpretacja tego zabiegu. Dlaczego? Głodówka niestety pogorszy sytuację, ponieważ organizm wejdzie w tzw. "tryb oszczędności". W takim stanie organizm będzie starał się zabezpieczyć i będzie odkładał tłuszcz.

Standardowo osoba dorosła powinna spożywać około 2000 kcal dziennie. Ważne jest też, to, by posiłki były podzielone na części, czyli zamiast jednego dużego posiłku, jeść na przykład pięć posiłków dziennie z mniejszą ilością kalorii, które będą zawierać więcej potrzebnych składników do rozwoju organizmu.

Ćwiczenia preferowane przez dietetyków są ćwiczeniami aerobowymi. Takie ćwiczenia sprzyjają procesowi odchudzania. Przykładem ćwiczenia aerobowego może być bieganie lub jazda na rowerze. Aerobowe, czyli, inaczej tlenowe. Ćwiczenia aerobowe również poprawiają kondycję i jędrność ciała. Jest to również idealny sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu. Warto spróbować ćwiczyć w ten sposób.

Komentarze są zamknięte.


Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Kategorie